سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس زاویه فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب ریاضی پا
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد
با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل7
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد
با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | |||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : |
| |||||
تعداد دانش آموزان : | صفحه : |
| |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم
|
| ||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس زاویه فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب ریاضی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس زاویه ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس زاویه |
| ||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس زاویه را در کتاب ریاضی پایه چهارم به طور کامل فرا بگیرند.
|
| ||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس زاویه را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس زاویه را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس زاویه یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس زاویه را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن با نقاله زاویه های مختلف را اندازه بگیرد مفهوم درجه را به عنوان واحد اندازه گیری زاویه درک کند زاویه های نیم صفحه و 360 درجه را درک کند ارتباط بین ابزار های مختلف مثل نقاله و گونیا را کشف کند |
| ||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس زاویه ریاضی پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس زاویه ریاضی پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس |
| ||||||
رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس زاویه ریاضی پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری |
| ||||||
انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف |
| |||||
در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل |
|