پیشنهاد برای ارزشیابی سوم
0
8k
دانلود پیشنهاد ارزشیابی معلم پایه سوم دبستان
پنج عدد پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه سوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس سوم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات هر پیشنهاد و موضوع آن در زیر آمده است :
1 - دانلود پیشنهاد ارزشیابی با موضوع کنترل خشونت دانش آموزان (تعدادصفحات 3 )
2 -ضرورت و اهمیت تاثیر ارزشیابی توصیفی و کابرد آن در یادگیری و خلاقیت دانش آموزآن(صفحات 3)
3 - پیشنهاد ارزشیابی پایه سوم با موضوع آموزش جدل ضرب(تعداد صفحات 4 )
4 - دانلود پیشنهاد ارزشیابی پایه سوم با موضوع پوشه کار دانش موزان(صفحات 1
5 - دانلود پیشنهاد ارزشبابی هدیه های اسمان سوم با موضوع خدا شناسی (تعداد صفحات 3 )
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
چندخط از مقدمه پیشنهاد
وجوددارد.امّا ازميان اين روش ها،روشي مناسب است كه برمبناي علمي استوار باشد.وازيكي از ديدگاه هاي جديدتعليم وتربيت وروان شناسي تبعيّت نمايدكه به دوموردجديدآن اشاره مي شود:
1- روش شهودي:(مكاشفه اي- حسي):اگر دانش آموز درموقعيت يادگيري قرارگيرد،ذهنش بيشتر به كار مي افتدو با دريافت يك كليّت ازهر چيزي، به شناسايي اجزاء مبادرت مي كند.كه دراين جا،اصل هاي؛ مشابهت،مجاورت،تضاد وكليّت،يادگيري فراگير را تسريع مي نمايد. مانندمعرّفي اشكال هندسي ودستورمحاسبه ي محيط ومساحت آن.(نظریه ی گشتالت)
پنج عدد پیشنهاد برای فرم ارزشیابی امتیاز سالانه آموزگاران پایه سوم ابتدایی -مناسب برای امتیاز فرم ارزشیابی سالانه آموزگاران کلاس سوم ابتدایی که هر پیشنهاد 2 امتیاز در فرم لحاظ می شود - بصورت ورد و قابل ویرایش - تعداد صفحات هر پیشنهاد و موضوع آن در زیر آمده است :
1 - دانلود پیشنهاد ارزشیابی با موضوع کنترل خشونت دانش آموزان (تعدادصفحات 3 )
2 -ضرورت و اهمیت تاثیر ارزشیابی توصیفی و کابرد آن در یادگیری و خلاقیت دانش آموزآن(صفحات 3)
3 - پیشنهاد ارزشیابی پایه سوم با موضوع آموزش جدل ضرب(تعداد صفحات 4 )
4 - دانلود پیشنهاد ارزشیابی پایه سوم با موضوع پوشه کار دانش موزان(صفحات 1
5 - دانلود پیشنهاد ارزشبابی هدیه های اسمان سوم با موضوع خدا شناسی (تعداد صفحات 3 )
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
چندخط از مقدمه پیشنهاد
وجوددارد.امّا ازميان اين روش ها،روشي مناسب است كه برمبناي علمي استوار باشد.وازيكي از ديدگاه هاي جديدتعليم وتربيت وروان شناسي تبعيّت نمايدكه به دوموردجديدآن اشاره مي شود:
1- روش شهودي:(مكاشفه اي- حسي):اگر دانش آموز درموقعيت يادگيري قرارگيرد،ذهنش بيشتر به كار مي افتدو با دريافت يك كليّت ازهر چيزي، به شناسايي اجزاء مبادرت مي كند.كه دراين جا،اصل هاي؛ مشابهت،مجاورت،تضاد وكليّت،يادگيري فراگير را تسريع مي نمايد. مانندمعرّفي اشكال هندسي ودستورمحاسبه ي محيط ومساحت آن.(نظریه ی گشتالت)