طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود

روش پیشنهادی برای تدریس درس وقتی بوعلی، کودک بود روش کاوشگری و ایفای نقش می باشد. برای تدریس، چهار گام در نظر گرفته شده است. گام اوّل: ارائه یک موقعیت پرسش برانگیز، معمّا گونه، مهیّج و غیرمعمول یا عادت شکن، شروع خوبی برای الگوی کاوشگری است. برای ...

0 7.2k
طرح درس و روش تدریس فارسی پنجم، درس 16: وقتی بوعلی، کودک بود
روش پیشنهادی برای تدریس درس وقتی بوعلی، کودک بود روش کاوشگری و ایفای نقش می باشد. برای تدریس، چهار گام در نظر گرفته شده است.

گام اوّل: ارائه یک موقعیت پرسش برانگیز، معمّا گونه، مهیّج و غیرمعمول یا عادت شکن، شروع خوبی برای الگوی کاوشگری است. برای ایجاد این موقعیت، باید سطح اطلّاعات علمی دانش آموزان را در نظر داشته باشید و از ...

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 7 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:

✅ آشنایی با دانشمند بزرگ ایرانی، ابوعلی سینا
✅ تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان
✅ پرورش قوّه خرد ورزی و علم جویی در دانش آموزان
✅ تقویت مهارت خوب دیدن
✅ آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
✅ تقویت درک متن با تثبیت آموزه‌های قبلی
✅ آشنایی با نگارش موضوع‌های تحقیقی

4,500 تومان