دانلود تحقیق درمورد كارآموزي شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي
با دانلود تحقیق در مورد كارآموزي شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارآموزي شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارآموزي شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد كارآموزي شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:81 صفحه
قسمتی از فایل:
شرکت لبنيات پاستوريزه پاک پي
مدير عامل :
جناب آقاي مهندس سيد کورش هاشمي
اعضاي هيئت مديره :
1- آقاي مير اسلام تيموري 2- آقاي سيد کورش هاشمي 3- آقاي مسعود کاشيها 4- آقاي محمد تقي زاده فضلي 5- آقاي فضل ا... کلهر
سال تاسيس:
1368به شماره ثبت 1246 به شماره بهره برداري 7652 - 121
توليدات :
انواع شير ( استريليزه - پاستوريزه ) -انواع ماست در بسته بندي مختلف - انواع خامه -انواع کشک - انواع دوغ - انواع پنير .
تعداد افراد شاغل:
در اين شرکت 230 نفر در حال حاضر مشغول بکار مي باشند
استاندارد ها -گواهينامه ها :
الف) استاندارد مديريت کيفيت ISO9001-2000 از موسسه لويدز انگلستان
ب) استاندارد ايمني و بهداشت مواد غذايي HACCPاز موسسه لويدز انگلستان
ج) استانداردهاي کيفيت محصول جهت کليه محصولات ISIRIاز موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران
د) پروانه واحد تحقيق و توسعه R&Dاز وزارت صنايع ايران .
صادرات اين شرکت:
به کشورهاي عراق-کانادا-امارت مي باشد .
آدرس :
شهرکرد -شهرک صنعتي شهرکرد-ميدان صنعت -بلوار کارآفرينان - گلستان 3
تلفن :
( 3332003)(0381)
( 3333667)(0381)
فاکس :
( 3332482)(0381)
فصل دوم :
بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموز
بازاريابي
در متون مديريتي، بازاريابي صنعتي به عنوان آن دسته از عملكردها و فعاليتهاي تجاري و بازرگاني تعريف شده است، كه فرايندهاي مبادله را بين توليد كنندگان و مشتريان سازماني تسهيل ميكند. ماهيت بازاريابي صنعتي را ميتوان، خلق ارزش براي مشتريان به وسيله ارائه كالاها و خدماتي دانست كه نيازهاي سازماني و اهداف آنها را تحقق ميبخشد.
اين نوع بازاريابي در مقايسه با بازاريابي مصرفي تفاوتهايي دارد كه اينگونه ميتوان بدان اشاره كرد. اول اينكه گرچه در بازاريابي صنعتي همانند بازاريابي كالاهاي مصرفي، نياز به شناخت بازارهاي هدف و تشخيص نياز اين بازارها و طراحي محصولات و خدمات مناسب براي تامين خواستههاي بازار وجود دارد، ولي بايد توجه كرد كه در مقايسه با بازاريابي مصرفي، بازاريابي صنعتي در حوزه مديريت عالي قرار دارد.
در بازاريابي صنعتي نقش خصوصيات و ويژگيهاي محصول خيلي مهم و حياتي است و عرضه كنندگاني كه خصوصيات مورد نظر مشتريان را تامين نكنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقايسه با بازاريابي مصرفي، قيمت در بازاريابي صنعتي نقش جداگانهاي دارد. در بعضي موارد مشتريان صنعتي حاضرند قيمت بيشتري دهند ولي در عوض از تحويل به موقع و كيفيت محصولات خدمات اطمينان حاصل كنند و حتي در موارد ديگري مثل مناقصههاي خريد نقش قيمت پراهميتتر ميشود. در بازاريابي صنعتي، بازارياب بايد به اين نكته واقف باشد كه تقاضاي كالاهاي صنعتي از تقاضاي مصرف كننده نهايي ناشي ميشود، يعني تقاضا براي يك محصول بستگي به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات ديگر دارد. گاهي بازارياب صنعتي سعي ميكند با تبليغات، تقاضاي مشتري نهايي را تحريك كند تا تقاضا براي كالاهاي صنعتي خودرا افزايش دهد.