پیشنهاد می شود درس پرسشگری از روش کاوشگری تدریس شود. آموزش کاوشگری وارد کردن مستقیم شاگردان در فرایند تفکّر علمی از طریق تمرین هایی است که فرایند علمی را در زمان بسیار کوتاه فشرده می سازد.آموزش کاوشگری منجر به افزایش درک علوم، بهره وری، تفکّر، خل...
0
8.9k
پیشنهاد می شود درس پرسشگری از روش کاوشگری تدریس شود. آموزش کاوشگری وارد کردن مستقیم شاگردان در فرایند تفکّر علمی از طریق تمرین هایی است که فرایند علمی را در زمان بسیار کوتاه فشرده می سازد.
آموزش کاوشگری منجر به افزایش درک علوم، بهره وری، تفکّر، خلّق و مهارت هایی برای دریافت و تحلیل اطّلاعات می شود.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس این درس به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. فایل مذکور در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
برخی از اهداف و انتظارات این درس به شرح زیر می باشد.
- آشنایی با ابوریحان بیرونی
- تقویت روحیه پرسشگری
- تشخیص عناصر سازنده جمله
- آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
- تقویت درک متن با تثبیت آموزه های قبلی
- انشانویسی شامل کلیه بندها (بند مقدمه، بندهای بدنه، بند نتیجه گیری)
آموزش کاوشگری منجر به افزایش درک علوم، بهره وری، تفکّر، خلّق و مهارت هایی برای دریافت و تحلیل اطّلاعات می شود.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس این درس به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. فایل مذکور در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
برخی از اهداف و انتظارات این درس به شرح زیر می باشد.
- آشنایی با ابوریحان بیرونی
- تقویت روحیه پرسشگری
- تشخیص عناصر سازنده جمله
- آشنایی با لحن مناسب در خوانش متن
- تقویت درک متن با تثبیت آموزه های قبلی
- انشانویسی شامل کلیه بندها (بند مقدمه، بندهای بدنه، بند نتیجه گیری)