📚 جزوه یا خلاصه: ارتباط انسانی ( روابط انسانی در سازمانهای آموزشی )
🖊 مولف: حمیدرضا حاتمی و محمدرضا سرمدی
نام فایل:جزوه روابط انسانی در سازمانهای آموزشی حمیدرضا حاتمی و محمدرضا سرمدی
فرمت فایل:pdf باکیفیت بالا
تعداد صفحات فایل:251 صفحه
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل جزوه روابط انسانی در سازمانهای آموزشی اثر حمیدرضا حاتمی و محمدرضا سرمدی کاملترین جزوه حال حاضر در فرمت فایل pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
قسمتی از فایل:
روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی « طرح درس » ١ -آزمون مقدماتی ( سنجش آغازين ) ٢ - پيش آزمون از ( پيشدانسته ھای درس ) ٣ - ارائه اھداف کلی و رفتاری درس ۴ -توضيحات توضيحات روی اساليدھا ا اليدھا روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی ۵ -پرسش و پ س ا خ ۶ - توضيحات تکميلی ٧ -آزمون تکوينی از مطالب بحث شده ٨ -مقايسه پيش آزمون و آزمون تکو ني ی روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی ٩ -ر ي ا زابی پ يا انی بخش و ا ل ١٠ - شروع بخش دوم مطابق سرفصل و اھداف تعيين شده. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی - درس روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای آموزشی يکی از دروس تخصصی رشته علوم تربيتی در گرايش مديريت و مدي يت و ر ب نامه ريزی آموزشی س ا ت .ھدف اين درس آشنايی مد ا ير ن و دست اند کا ا ر رن سا ما ز ن ھای آموزشی با چگونگی برقرار کردن ارتباط . ھای س ان انی در سازمانھا از ان ای مو آ زشی است روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی پيش نيازھای نيازھای اين درس ، دروس مقدمات و اصول آموزشی استآموزشی است. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی کتاب دارای ۵ فصل است . فصل اول به بحث پيرامون پيرامون تاريخچه تاريخچه پيدايش و تکامل روابط انسانی می ر پ دازد. در فصل دوم ، س دو اختار روابط س ان انی در مديريت نق و ش مديريت در ا رو بط انسانی مورد بحث قرار می گيرد. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی فصل سوم اختصاص به ارتباطات ارتباطات ، اھميت و ماھيت داردماھيت آن دارد. تئوريھا و نظريه ھای مديريت در فصل چھارم مطرح می شود. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی و خره باالخره در فصل پنجم نقش گروه در سازمان و جايگاه آن در رواب گ آ ط انسانی مورد تجزيه و تح يل ل قرار خواھد گرفت. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی در پايان ھر فصل تعدادی سؤال عينی چھار گزينه ای به عنوان آزمون تکوينی طرح شده است و نھايتا کتاب با بخش کتابنامه کتابنامه کتابنامه کتابنامه به پايان می رسد. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی « ھدف ھای رفتاری » از دانشجو انتظار می رود بعد از مطالعه اين درس تب واند به سؤاالت زير پاسخ گويد: ١ -بطور خالصه تاريخ هچ پيدايش روابط انسانی را شر ی ح دھد. روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی . ٢ -خص ص و يات تکامل ا رو بط انسانی را تحليل کند ٣ -ساختار روابط انسانی در مديريت را شرح در مديريت را شرح دھد. . ۴-نقش م يري د ت در رو با ط س ان انی را تشريح کند . ۵ -ارتباطات ، اھميت و ماھيت آن را تجزيه و تحليل کند روابط انسانی در سازمانھای سازمانھای سازمانھای آموزشی . ۶ -ان او ع تئ ا وريھ ی مديريت را نام ببرد ٧ -تئوريھای تئوريھای عمده مديريت را مورد تجزيه و تحليل قرارداده قرارداده و عناصر و ويژگيھای آن را برشمرد. . ٨ - نقش گروه در سازمان را تحليل کند . ٩ -اج يگاه گروه در ا رو بط انسانی را تجزيه و تحليل کند