دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم؟
همکار گرامی اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم؟ این فایل را با قیمت بسیار مناسب دانلود کنید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم؟ با مشخصات 30 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم؟ را از سایت ما دانلود کنید.
نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم؟
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:30 صفحه
قیمت فایل:8000 تومان
قسمتی از فایل:
نمرات خدیجه در پرسشهای شفاهی درس نشاندهنده ضعف او در این درس بود.بعد از اینکه نصف کتاب تمام شد وامتحان کتبی از دانش آموزان گرفته شد باز هم خدیجه نمره کمی گرفت یکی از برنامه های های مدیریت و معاونین مدرسه این است که قبل از امتحانات ترم اول از معلمین خواسته می شود اسامی دانش آموزان ضعیف در کلاس درسشان را مشخص کرده و بنویسند و این اسامی را در اختیار آنها بگذارند تا با دعوت از والدین آنها به مدرسه مشکلات درسی یا اخلاقی دانش آموزان را با آنها در میان گذاشته تا بتوانند با همفکری آنها برای حل مشکل آنها اقدام شود تا برای امتحانات مشکل نداشته باشند.
مادر خدیجه به مدرسه آمد . از مدیریت و معاونین خواستم که من به دنبال مشکل او باشم. بنابراین من با مادر خدیجه صحبت کرده و از شرایط خانوادگی و مشکل او پرسیدم. مادرش در جواب گفتند:ما در خانواده مشکلی نداریم.من و پدرش هر دو تحصیلکرده هستیم.پدرش کارمند بانک است ، شرایط اقتصادی خوبی داریم.خانواده ما مذهبی است.دو فرزند دختر داریم که خدیجه فرزند اول ماست ،امکانات خوبی را برایش فراهم کرده ایم،اتاق جداگانه دارد و تکالیف و درسهایش را در اتاقش انجام می دهد.اما من هم نمی دانم چرا نمره هایش کم است و نگران خدیجه بود و دوست داشت هر چه زودتر مشکلش حل شود او حتی خواست که به او مشاوری معرفی شود تا خدیجه را نزد او ببرد،اما من به او قول دادم تمام تلاش خود را به کار ببرم تا مشکل خدیجه حل شود.
طی صحبتهای اولیه با خدیجه از او پرسیدم:مشکلت چیست که درس نمی خوانی؟اصلا انتظار نمره های پایین را از تو نداشتم ، تو را دانش آموزی زرنگ و فعال فرض می کردم.خودش هم از این موضوع ناراحت بود پاسخ داد:خودم هم خیلی دوست دارم نمرات بالا کسب کنم اما تمرکز لازم را در کلاس و موقع درس خواندن ندارم.
پرسشنامه مدیریت زمان را در اختیارمادر او گذاشتم تا وضعیت مدیریت زمان و برنامه ریزی خدیجه مشخص شود.این پرسشنامه توسط مادر خدیجه و درباره خدیجه پر شد...